thefooofanblogg

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

Jag Är En Fooer Del 2

Av Smilla Sandman *-* - 18 oktober 2013 22:02

Smillas perspektiv:  ................... När jag öppnade ögonen så såg jag......Felix Sandman I the fooo !!

Smilla:AAAH OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han Höll För Min Mun Me Sin hand o sa "TYYST "

Felix:Kom

Felix Drog med mig o Fanny Till Deras Turne Buss,När vi klev På Turne Bussen så ser Jag o fanny  OMAR,OGGE,OSCAR Sitta Huller Om Buller på golve.

Omar:Nämen Tjaaa!! ;)Vilka e de här da Felix ??

Felix:De Satt o sov utanför Där vi ska spela så jag tänkte att dom kunde sova inne här iställe

jag står Bara som ett fån brevid fanny som oxå står o gapar

(Oscar och ogge sitter o sover)

Smilla:Vadå menar du att Vi Ska Sova här ??! :OOO

Felix:Jaa Azzå om ni vill ;3

Smilla.Åh taaack !!

*Jag hoppar upp i Felix famn o kramar hnm*

Felix min:  O.O

Smilla:HEHEHE

Omar Går Fram T Fanny,Tar tag i hennes arm

Omar:Heeeyy ;3

Fanny:Hehee hejj ;33

Felix:Ska Vi sova ??

Smilla:Viist ;3

felix drog med mig till några sängar.

Felix:Jahapp hur ska vi alla få plats här da ??

Smilla:Jah o Fanny kan sova på golve ..

Felix:ä Då Kmr ni frysa och jag vill inte att Ni ska frysa arslet av er ;3

Smilla:ok xd

Felix: Omar O Fanny kan ju sova tsm för de sitter ju o hångals just nu...

Jag Hoppar till när han säger de o vänder mig om o ser dom.

Smilla : ojj

Felix:hehe men om du Vill sova brevid mig så får du de ..:$

Smilla:Hehe ok ;3


BLA BLA BLA BLA BLA MORGON XD



lite Kort kapitel men men.. skriv gärna lite ideer  i kommentarerna om ni har nån ide till Novellen xd

Hoppas ni gillar den:3


Del 3 kmr imorgon cx

HEHHEHEHE XDD



 
 
Starstablenadia

Starstablenadia

19 oktober 2013 07:49

Hej!Jag har en liten fråga till dig!

Hur började du gilla the Fooo?

Jag är inte något stort fan av dom, men det är min syrra och en av mina bästisar så jag kikade in och såg att din blogg är rätt bra c:
Ett tips bara, skriv inte så mycket smilisar och förkortningar i berättelsen, folk kommer att ta den mer på allvar då. Men fin och bra blogg för övrigt, fin novell föresten! Ha det bra, och tyck inte att jag är för nördig för att jag bloggar om ett dataspel xD

http://starstablenadia.bloggplatsen.se

Smilla Sandman *-*

19 oktober 2013 10:33

Hehe jag bloggar oxå om sso :P
Jag Klickade runt lite på yt o så kom det upp The fooo och då började jag lyssna på dom o så bla bla bla xD
Aa Tack ska Tänka på ditt tips o inte skriva så mkke smileysar o så xD
Haha tack för att du tycker min novell är bra ;)
Adda Beatrice Snowland på sso :$
Ha det bra cx

 
Ingen bild

Felix äskarn!

19 oktober 2013 07:53

Hej! Hur får du så det att regna hjärtan? ;) Tacksam för svar.

Smilla Sandman *-*

19 oktober 2013 10:33

Sök På Yt .Hur Man Får fallande saker på sin blogg ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla Sandman *-* - 26 december 2013 12:02


Jag vet att jag inte har bloggat på as as as länge Nu. Det har hänt skit mycket nu och the Fooo har utvecklats enormt. Ex factor videon har kommit ut It's TIME To make A WISH har oxå kommit ut Och the Fooo expiriance har kommit oxå(Turné,för...

Av Smilla Sandman *-* - 22 november 2013 23:47


AZZÅ OMG JAG KAN INTE ANDAS!!JAG AHR BILJETTER TILL ANNEXET NÄR THE FOOO(!!JA DE SKA SPELA!!) !!!!!! SÅ STOLTA ÖVER DOM!!NI KMR TA ÖVER VÄRLDEN ÄLSKLINGAR!!!???????? NI KMR TILLSLUT VA MER KÄND ÄNN JUSTIN FUCKING BIEBER!!!!!!!!!!!!???????????????????...

Av Smilla Sandman *-* - 16 november 2013 13:24


Det har hänt ganska mycket sedan jag bloggade sist   Fridays Are Forever HAR SLÄPPTS På youtube. Omar Har fyllt 15 år och är nu byxmyndig Felix har oxå fyllt år och blivit byxmyndig Alla vi i fooofamily har fått reda på att De ska komma til...

Av Smilla Sandman *-* - 16 november 2013 13:22


Detta skrev jag till felix på Facebook, det är rätt Känsligt att prata om det jag skrev men endå . Kommentera:3 .........................???....................... The Fooo kan fan rädda liv!!...

Av Smilla Sandman *-* - 16 november 2013 13:15

  Azzå Seriöst..Man kan dö utan detta utseende.     <33 ...

Presentation


Hej Där !
Jag Som Driver Denna Blogg heter Då Smilla cx
OBS! Mobba inte mitt namn tack ;3

På Denna Bloggen får ni läsa om Svenska bandet The Fooo

Hoppas just du stannar kvar Här hos mig ;3
Har'e gött cx

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate cx

Felix Sandman

Felix Sandman är den snyggaste i The Fooo enligt mig men alla andra i the fooo är oxå Jääävligt sääxia  cx

Felix Är 14 år cx

  Värlens Bästa Felix cxxxxx

Omar Rudberg

Omar Rudberg cx


Omar är en av dom andra ur säxia Killarna i the fooo cx

Han Är 14 år precis som Felix.

   

Oscar (Ogge) Molander

Ogge <3


Han är oxå en av de säxia i Bandet the fooo cx

Hna Är 16 år cx

 

Oscar Enestad

Oscar Enestad <3  


Oscar enestad är oxå en av de ur snygga Killarna I The fooo !!cx

han Är 16 år precis som Ogge cxx

 

Mer fakta om killarna kommer

 

Länkar cx

Mail ;3

maila Mig På .........

Thefoofanblogg@hotmail.se

Hehe glömde ett "O" I Mail saken :P

 

The Fooo

Fooers

Black Moustache

The Fooo

The Foooooooo


Ovido - Quiz & Flashcards